2016. júl 04.

Az első külföldi utam

írta: Barbara Hajdu
Az első külföldi utam

Most képeket szeretnék megosztani veletek, de gyorsan leírom, hogy mit is csináltunk a mai napon. 

Az egyik kedvenc képem (Nem is értem, hogy miért. :) )

dscn7762.JPG

Anyával is egy közös fotó: 

dscn7798.JPG

Reggel Áront megetettem, tisztába raktam és betettem a kiságyba. Megvártam amíg elalszik, de 10 perc múlva visszamentem és ez a látvány fogadott:

img_0140.JPG

Cumi kiköpve (ami egyáltalán nem gond), meg a takaró lerúgva. Direkt duplán hajtogattam a takarót, hogy jó nehéz legyen és ne tudja a kis Ficánkám lerúgni. :)Tévedtem. Gyors igazítás után: 

img_0141.JPGÁront apára bíztam, mert el kellett szaladnom a városba feladni néhány levelet, kinyomtatni az útlevél igényléshez szükséges papírokat és a Dm-ben előhívatni a végleges igazolványképet. Íme a befutó:

img_0115.JPGSajnos jobbat nem sikerült csinálnom, pedig készült vagy 30 kép. :D Az ügyintézők azt mondták, hogy nagyon édes. Szerintem is, de csak 3 évig lesz érvényes az útlevél. Addig tökéletes.:)

Kis Manó ma először hagyta el Németországot. Luxemburgban a nagykövetségen 12:45-re volt időpontunk. Áront itthon gyorsan megetettük, majd indultunk. Nem akartunk a belvárosban parkolni, ezért a külváros parkolójától busszal utaztunk Délben már ott voltunk, de nem kellett szerencsére sokat várnunk, egyből behívtak minket. Gyorsan átnézték a papírokat, majd elkérték a fontos iratainkat. Hamarosan postán érkezik Áron lakcímkártyája, útlevele és a magyar anyakönyvi kivonata. :)  Egy elintéznivalóval kevesebb. Juhúú. Visszafelé egy paraszt buszsofőr nem figyelt és rácsukta a babakocsira az ajtót... Szerencsére semmi baj nem történt, csak a vérnyomásom ugrott ki a normális tartományból. 

Délután szerencsésen hazaértünk, majd a nap maradék része pihenéssel és babázással telt. A kis Mazsolám egyre többet van ébren és egyre aktívabb. Már a fejét is kezdi tartani, bár csak kis időkre: img_0127.JPG

img_0130.JPG

A holnapi napon ünnepli Áron nagypapája a születésnapját és a következő képpel szeretnénk neki itt is

NAGYON BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNNI! Szabi, Barbi és Áron

Csahóczi Mesim! Neked pedig mind a hárman nagyon boldog névnapot kívánunk!

dscn7772.JPG

 

Amíg én írtam a mai bejegyzést, Áront apa megfürdette és felöltöztette (néha ln is beugrottam ellenőrizni és fényképezni).  Most az esti torna van soron. Ezzel kívánok mindenkinek jó éjszakát!

img_0154.JPG

img_0157.JPG

 

Szólj hozzá